.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده.


روایت جالب زن مازندرانی از دستگیری سعید مرتضوی
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده. (ادامه)
واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی
عرفه ١٤٣٧ -٢١ شهريور ٩٥- كه فرا مي‌رسد، شعبه ٢٢ دادگاه تجديدنظر سومين جلسه رسيدگي به پرونده كهريزك را آغاز كرده و با توبه‌نامه سعيد مرتضوي پايان مي‌گيرد. قاضي كهريزك و دادستان سابق تهران در آن جلسه، بالاخره پس از ٧ سال مقاومت در برابر همه اعتراضاتي كه به حوادث پس از انتخابات رياست‌جمهوري ٨٨ رخ داده بود، به اشتباهاتي كه مرتكب شده اعتراف مي‌كند و طلب عفو دارد. (ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند.

انتصاب مشاور امور رسانه ای، مسئول دفتر و معاون پشتیبانی و اجرایی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند.
۱۲۰۰کشته آخرین آمار حادثه منا/ ۱۲۵ جان باخته ایرانی/ اسامی اعلامی
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند. (ادامه)
مرتضوی: احتمالا در پرونده كهريزك تبرئه شده‌ام
«حبس» و «رد مال» دو مجازاتي است كه ديروز دادستان سابق تهران به آن محكوم شد.(ادامه)
آخرين وضعيت پرونده سعيد مرتضوي
(ادامه)
٩ شكايت خصوصي عليه احمدي‌نژاد
اصلي‌ترين شاكي پرونده محمود احمدي‌نژاد، علي لاريجاني به نمايندگي از مجلس بود؛ شكايتي كه بيشتر تحت عنوان شكايت «مجلس» از رييس دولت سابق شناخته مي‌شد.(ادامه)
دولت دهمی ها در پرونده سعید مرتضوی!
حالا اما وکیل شکات مرتضوی در پرونده تخلفات تامین اجتماعی از تنظیم لایحه‌ای درباره درخواست احضار عوامل دولت قبل، هیات مدیره سابق بانک رفاه کارگران و شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی در این پرونده خبر داده است. خلیل بهرامیان گفته: در مجموع، این افراد بیش از 100 نفر هستند که...(ادامه)
تخلف سعید مرتضوی در یک قرارداد
(ادامه)
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود. چرا اصولگراها دیگر احمدی نژاد را دوست ندارند؟
شمال نیوز: احمدي نژاد از درون اصولگرايان سر بر آورد و با کمک آن ها پست هاي مختلف اجرايي را تا رياست جمهوري به دست گرفت اما اين روزها کمتر اصولگرايي را مي شناسيم که دلش بخواهد به عنوان حامي احمدي نژاد شناخته شود.(ادامه)
زنجانی به زودی دادگاهی می شود
«زنجاني در همه زمينه‌ها سرك كشيده و دخالت داشته است. يكي از جاهايي كه زنجاني در آن وارد شده تامين اجتماعي است مخصوصا در شركت‌هاي زيرمجموعه «شستا».(ادامه)

سال گذشته شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران را براي 5 آذرماه سال 92 به دادگاه احضار کرد اما در این تاریخ از حضور وی خبری نبود. آخرین اخبار از پرونده رئیس‌جمهور سابق
سال گذشته شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران را براي 5 آذرماه سال 92 به دادگاه احضار کرد اما در این تاریخ از حضور وی خبری نبود.(ادامه)
هزار میلیارد تومان، ارزش مستغلات زنجانی
(ادامه)
روايت حداد عادل از خلقت احمدي نژاد
(ادامه)
چرا مرتضوی مدعی تامين‌اجتماعی شد؟
(ادامه)
مرتضوی: من از تامین اجتماعی طلبکارم!
(ادامه)
تخلفات گسترده مالي در تامين اجتماعي
(ادامه)
احضار مرتضوي به دادسراي كاركنان دولت
(ادامه)
كشف20هزار سند مفقودي تامين اجتماعي
(ادامه)
احضار مجدد مرتضوی به دادسرا
(ادامه)
يکي از شکات سعيد مرتضوي گفت: 28 اسفند سال 91 از سوي شعبه 15 بازپرسي دادسراي کارکنان دولت پرونده اي همراه با کيفرخواست عليه سعيد مرتضوي به دفتر رياست دادگاه هاي کيفري استان تهران ارسال شد که پس از تعطيلات نوروز مراحل قانوني آن انجام مي شود. شکايت جديد از سعيد مرتضوي
يکي از شکات سعيد مرتضوي گفت: 28 اسفند سال 91 از سوي شعبه 15 بازپرسي دادسراي کارکنان دولت پرونده اي همراه با کيفرخواست عليه سعيد مرتضوي به دفتر رياست دادگاه هاي کيفري استان تهران ارسال شد که پس از تعطيلات نوروز مراحل قانوني آن انجام مي شود.(ادامه)
كلاهبرداري به نام سازمان بازرسي
(ادامه)
ملاقات خاتمی با فرزندان موسوی/ دورخیز هاشمی برای ریاست خبرگان/ سومين اتهام سعيد مرتضوي ابلاغ شد/ فاتحه‌ رهبری‌ بر پیکر آیت‌الله‌خوشوقت
(ادامه)
سومين اتهام سعيد مرتضوي ابلاغ شد
(ادامه)
تجمع حاميان احمدي‌نژاد در حمايت از مرتضوي
(ادامه)
محمدرضا شهبازي طنز/ سرانجام ميرزاقلي استرآبادي رييس تامين اجتماعي شد!(بخوانيد)
محمدرضا شهبازي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.